Vreau să mă dezvolt ca bărbat, cred că am mult de învăţat de la o astfel de femeie


Andru (21 de ani): În această vară s-a întâmplat ceva neaşteptat, din întâmplare am fost în intimitatea unei femei de aproape 60 de ani. Arată foarte bine, nu mă aşteptam să aibă chiar atât. De fapt e o tipă plină de viaţă, măritată (dar soţul e plecat), exapnsivă… care căuta ceva, pe cineva. Nu pe mine. Eu doar i-am stat în cale, am fost acolo într-un moment în care nu era altcineva. Situaţia asta mi-a schimbat enorm opinia despre femei, despre femeile mai mature cel puţin. Nu ştiu să explic. Nici nu cred că ar trebui să povestesc totul. Nu am făcut sex propriu-zis (nici locul nu era potrivit), nici nu ne-am sărutat măcar… dar ne-am mângâiat reciproc şi intim, foarte intens. N-aş fi crezut că o femeie de vârsta ei se umezeşte şi suspină ca o adolescentă. Nu este exclus să fi avut chiar orgasm, mie aşa mi s-a părut, căci la un moment dat s-a încordat ca o femeie la orgasm. Şi eu era să-mi dau drumul, abia am putut a mă abţine. A fost ceva foarte deosebit, incredibil.

Nu are rost să explic de ce, cu femeia aceea este imposibil să mă revăd. Dar întâmplarea cu ea mi-a rămas în minte şi acum caut să fac în aşa fel încât să întâlnesc, să cunosc o alta, de o vârstă apropiată sau, în orice caz, peste 50. Eu nu am iubită de câteva luni, sunt liber. Nu ştiu exact unde ar duce o astfel de experienţă, dar sunt convins că m-aş ataşa de o astfel de femeie dacă şi ei i-ar plăcea de mine. Nu vreau să profit, ci doar să mă dezvolt ca bărbat, cred că am mult de învăţat de la o astfel de femeie.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.