Ţie tot aşa ţi se întâmplă? Dacă vrei să-mi povesteşti…


Iată că a început al doilea an de facultate, iar vacanţa e atât de departe! Am aşa de mult de lucru, iar fiindcă sunt încă singură, unicul lucru care mă face să mă simt bine e… ştii tu care! Asta e… Ştiu că, mai mult sau mai puţin, şi tu o practici, de aceea îţi povestesc, mă vei înţelege. Dacă mă gândesc bine, eu o fac de pe la 12-13 ani, am descoperit-o întâmplător, la duş. Iar de atunci… Totuşi, până de curând, am rămas o fată cuminte sau, cum să zic?, foarte clasică, în sensul că n-am nevoie decât de mâini şi de jetul duşului. Ce altceva mi-ar mai trebui? De câteva luni jocurile mele au devenit însă mai complexe, de când am început să mă ajut de tot felul de mici obiecte.
O colegă mi-a dăruit câteva chestii de birou, printre care un marker cu capac rotunjit, cu diametrul de vreo 3 cm. S-a isprăvit mai repede decât mă aşteptam şi, înainte să-l arunc, m-am gândit că, totuşi, ar mai putea avea o utilizare. Mi s-a părut, aşadar, nici prea gros, nici prea subţire: potrivit. M-am dezvirginat după 17 ani, iar de-atunci până acum, deşi ştii că nu-s urâţică, poate doar un pic prea retrasă, n-am pus-o de multe ori. Cu primul, prima dată a fost şi ultima dată; pe urmă am avut o relaţie, să zic aşa, de cam jumătate de an, după care s-a întâmplat să încerc o combinaţie cu un coleg, dar n-a mers. Sunt multe de povestit, oricum nu contează. În fine, voiam să spun că am o găurică mică, fină, nu-i trebuie ceva mare…
Nu ştiu cum ţi se întâmplă ţie, însă eu când simt că am chef încep a mă mângâia, peste haine, aşa cum mi-ar plăcea să fiu mângâiată într-o îmbrăţişare prelungită. E suficient să mă electrizez astfel, iar după aceea mă dezbrac repede, de tot, mă întind în pat şi îmi masez cu o mână sânii, iar cu cealaltă fanta păsăricii. Caut să mă asigur că am tot timpul din lume pentru asta, aşa că o iau încet, încet, încet. De altfel, de ce m-aş grăbi? Un orgasm este excelent, desigur, însă toate etapele de până la el sunt aşa de delicioase…
Sunt tot felul de mişcări pe care degetele le pot face la păsărică. Poţi să o atingi fin, aşa cum ai pipăi-o. Poţi să o apeşi încetişor, aşa cum ai apăsa pe nişte taste. Poţi să te joci cu ele între labii, mai ales după se s-a umezit toată zona, iar degetele alunecă. Dacă vrei, poţi să vezi ce face clitorisul, dacă s-a întărit, cum se simte când îl masezi şi îl apeşi. Un deget, maxim două – de ajuns să alunece din când în când în vagin, pentru alte senzaţii. Dar parcă vine clipa aceea când cu adevărat vrei să ai ceva înăuntru – drept să spun, eu cam aşa simt –, iar markerul despre care vă vorbeam s-a dovedit ideal. Nu că ar fi el chiar mai bun decât degetele, dar îl pot introduce înăuntru cât timp îmi folosesc degetele pentru altele chestii.
Apropo, am vorbit cu nişte prietene despre subiectul ăsta, şi am ajuns la concluzia că unele vor să le intre în vagin adânc, să simtă vaginul plin, iar altele vor să le intre mai puţin, dar să se rotească, să facă diverse mişcări. Eu cred că sunt din a doua categorie. Bine, adică nu ştiu dacă e bine, aşa e vorba, mai sunt unele destul de speriate că le intră ceva în vagin, în ele, cum ar veni, că le invadează şi chiar le murdăresc. Am înţeles că sunt şi femei din acestea, care acceptă să le fie pusă doar aşa, că trebuie, că vrea el; altfel s-ar lipsi, abia aşteaptă să se termine povestea asta, iar cu cât se termină mai repede, cu atât mai bine.
Eu cred că sunt în stare să mă joc cu păsărica şi un sfert de ceas, cum îţi spuneam, încet, lent, cu tandreţe. Când am folosit pentru prima dată acel marker am avut înăuntru o senzaţie de rece; curios, a fost chiar plăcută. După marker, altă dată am încercat o cutie pentru periuţa de dinţi, era mai lungă şi mai uşor de ţinut între degete, însă avea nişte muchii cam dure. A fost mai bine cu coada unei perii de cap, aceasta e rotunjită, ba are şi suprafeţe de cauciuc.
Acum n-o să crezi ce am ajuns să folosesc. Am descoperit, într-un aranjament de toamnă, un ştiulete de porumb, de o dimensiune şi o formă potrivite. L-am subtilizat, anticipând deja cum îl voi folosi. Trebuie să precizez că am anticipat că e neigienic să-l folosesc aşa, astfel că înainte să-l întrebuinţez în pregătesc punându-l într-un prezervativ. Cred că acesta e jucăria perfectă, prezervativul, legat la capăt cu nod, mă ajută să-l ţin bine, lubrifiantul îl face să lunece comod, iar profilul, ah, e delicios, cred că reprezintă mult mai mult decât un penis.
Acum îl folosesc cât pot de des, uneori îl iau şi la baie. Încă n-am izbutit să am orgasm cu el. Dar asta poate fiindcă n-am destulă experienţă; drept să spun, după vreo trei minute de lucrat cu el mâna îmi cam amorţeşte. Însă mă excit destul de bine cu el, astfel că, după ce îl scot, nu mai trebuie să mă joc cu degetele decât unu-două minute, cel mult trei şi… Orgasmul se apropie, vine şi e de nedescris. Adevărat este că nu pot să-l exprim!!!
Ce aş vrea să mai spun e că – oare aşa ţi se întâmplă şi ţie – după un astfel de orgasm parcă aş mai vrea. De fapt am încercat de câteva ori să merg mai departe, a fost bine, nu zic nu, dar eram aşa de istovită că n-am izbutit să mai am încă unul. Chestia asta mă cam enervează uneori, nu ştiu de ce. Senzaţia aceea de plenitudine, de bucurie, de relaxare apare abia mai târziu şi asta doar dacă reuşesc să nu-mi fac nervi că n-am putut mai mult. Sunt cam nelămurită aici. Ţie tot aşa ţi se întâmplă? Dacă vrei să-mi povesteşti, scrie-mi aici, pentru Sorina-Elena. | Sorina-Elena

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.